SZÉPSÉGSZALON MARKETING Blog
A szépségszalonok értékesítésének növelése: marketing és motiváció
A szépségszalon sikeres elindításához elegendő a hely és a választék megfelelő kiválasztása, valamint a tervezési, reklámozási és személyzeti beruházások elvégzése. Az összes folyamat létrehozása és beállítása után azonban felmerül a kérdés. Hogyan lehet növelni egy szépségszalon eladásait? Bármely üzleti projektet profitszerzés céljából hoznak...
Szépségszalon marketing: ötletek és példa
Tervezi, hogy nyereséges vállalkozássá alakítja szépségszalonját? Mindenképpen szüksége van egy szépségszalon marketingtervre. Kompetensen megtervezett, kis induló beruházáson alapul, de rövid időn belül jó eredményt mutat szépségszalonja forgalmában. A helyes megközelítéssel biztos lehet szépségszalonjának sikerben. A statisztikák azt mutatják,...
Hogyan népszerűsítsünk szépségszalont? Szépségszalon reklámozása
Széket és tükröket vásárolt, és a legjobb manikűrtermékeket. Tehát úgy néz ki, minden készen áll arra, hogy szépségszalonja meghozza első ügyfeleit. Annak érdekében, hogy a látogatók áramlása ne "száradjon" ki, aktívan jelen is kell lennie szépségszalonjának az interneten. Ebben a cikkben elmondom, hogyan hirdethet fodrászatot,...
Hogyan lehet árat emelni egy szépségszalonban?
Annak érdekében, hogy ne veszítsük el a szépségszalon vendégeinket az árak emelkedésekor, szisztematikus munka áll előttünk. Ez a munka több lépésre bontható: Értesítse az ügyfeleket a jövőbeni frissítésekrőlIndokolja az áremelést;Zökkenőmentes átállás az új árakra 1. lépés. Figyelmeztesse a szépségszalon vendégeit az áremelésre Minél hamarabb...
Szépségszalon nyitása. Hogyan indíts saját szépségipari vállalkozást?
Egy saját szépségszalon vállalkozás elindítása soha nem könnyű feladat, ezt mindenki beláthatja. Nem elég csupán a szakmai tudás és a tapasztalat! Számos dolognak meg kell felelni és figyelembe venni, ha Ön is egy szépségipari vállalkozásba kezdene. Bizonyára több kérdés is felmerülhet Önben: Mi az első lépés a szépségszalon nyitásánál? Mennyi...
Márka építése (új vagy régi) szilárd alapokra szépségszalonoknak (is)
Akár egy új vállalkozást hoz létre a semmiből, akár egy meglévő vállalatot életre hív, nagyobb hangsúlyt fektetve a márkára. A valóban kiemelkedő márka építése nem egyszerű feladat. Bakó Krisztián: a szilárd alapokra épülő márka. Gondolkodnia kell azon, hogy hogyan kell kinéznie a márkájának, milyen érzéseket kelthet az emberekben, mit tehet...
Mikor lesz elégedett a vendég egy szépségszalonban? A marketing is befolyásolja
Többen hihetik azt, hogy a marketing, ezzel együtt a szépségszalon marketing is csak a reklámozásról, hirdetésről szól. Ez azonban nem így van, a marketingnek sok feladatot el kell látnia. Ilyen például a vendég elégedettsége is, melyet sok minden befolyásol. A környezet, a kiszolgálás, az árak: ezeket is mind a marketing határozza meg. A...
Az árak megszabásának fontossága a szépségiparban: befolyásoló tényezők, bevezető ár, kedvezmények, áremelés
A marketing feladata többek között az adott termék és szolgáltatás árának a megszabása is. Ez a szépségszalon marketingben is nagyon fontos szerepet játszik. Tudni kell, milyen árral indítsunk, ha egy újonnan nyílt szépségszalonról van szó, tudatosan kell alkalmazni a kedvezményeket és az áremelést is. Nem elég, ha csak kitaláljuk valamiről, hogy...
Mennyit számít a jó reklám? Szépségszalon marketing tetoválóknak
A tetoválás manapság egy igen népszerű szépségipari ágazat, egyre többen és többen varratnak testükre valamilyen mintát. Ha tetoválásra adja az ember a fejét, jól át fogja gondolni kihez is menjen, hiszen egy egész életen át viselni fogja a mintát a bőrén, és egyértelműen minőségi munkát szeretne kapni, hogy a tetoválás valóban testének éke...
A sikeres alakformáló, fogyasztó stúdió: meggyőzés a marketing eszközeivel
A marketing egyik feladata a reklámozás, a piac kutatás és az árak meghatározása mellett a meggyőzés, a fogyasztók befolyásolása. A marketing szépségszalonoknak is egy nagyon fontos dolog, hiszen használni kell ezeket az eszközöket a siker érdekében. Egy fogyasztó stúdió esetében erősen kell alkalmazni a meggyőzés eszközét is. Az ügyfeleknek...
Vendégkör kiépítése kezdő műkörmösként – szépségszalon marketing
Egy műkörös tanfolyam elvégzése után arra vágyik az ember, hogy minél hamarabb tudjon nyitni egy saját manikűrös szalont, és ki tudja építeni a vendégkörét. Kezdőként ez nem egyszerű, hiszen akinek már van egy jól bevált körmös szakembere, nem valószínű, hogy váltani fog, hiszen a vendégek bíznak a tapasztalatban és a jól ismert szakemberben....
Miért sikertelen szépségszalonja? Az ok a rossz marketing is lehet
Ismerős Önnek az az érzés, hogy szinte vagyonokat költött arra, hogy szépségszalonját reklámozza, de nem járt sikerrel? A vendégek nem akarnak gyűlni, nem járnak vissza? A jó szakemberek és a minőségi szolgáltatások ellenére ez előfordulhat, ha rossz szépségszalon marketing eszközöket alkalmaz. Itt az ideje, hogy ez megváltozzon. Bemutatjuk a...