teart-slider-bg
sárga hullám vonal
szürke kör háttér
Bakó Krisztián. Online marketing specialista
sárga hullám vonal
fehér négyzetek
narancs háromszög
sárga plussz jel
nagy sárga plussz jel
teart-slider alakzat3
narancs háromszög
átfogó népszerűsítése
Egy szépségszalon
az interneten
Nyereséges marketing.
Marketing szépségszalonok számára.

SZÉPSÉGSZALON MARKETING Blog

Szépségszalon marketing: Hogyan növelheted vendégkörödet?

Szépségszalon marketing: Hogyan növelheted vendégkörödet?

A szépségszalonok világában a verseny egyre nő, és a sikeres vállalkozásoknak folyamatosan új ügyfeleket kell vonzaniuk A marketing kulcsfontosságú szerepet játszik ebben a folyamatban Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan növelheted ügyfélkörödet a szépségszalon marketing segítségével 1. Szépségszalon marketing - Az alapok 1.1. Építsd fel a...

bővebben
Hogyan növeld a szépségszalonod ügyfélkörét hatékony reklámtechnikákkal

Hogyan növeld a szépségszalonod ügyfélkörét hatékony reklámtechnikákkal

Bevezetés a szépségszalonok marketingjébe A szépségszalonok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az utóbbi években, és a verseny mindig csak növekszik ezen a területen Ebből adódóan sok szépségszalon tulajdonosnak meg kell küzdenie azért, hogy az üzlete népszerű legyen és növelje ügyfélkörét. Az egyik legfontosabb eszköz, amely segíthet ebben...

bővebben
Szalon marketing-Szépségszalon marketing

Szalon marketing-Szépségszalon marketing

Mi az a szépségszalon marketing? Gyakran vannak olyan helyzetek, amikor egy szépségszalon csak direkt marketinget használ, anélkül, hogy más módszereket alkalmazna. A cikk tartalma: Mi az a szépségszalon marketing? Miért van rá szüksége egy szépségszalonnak? Amit a szakértők mondanak a szépségszalon marketingről: videó 4P marketing egy...

bővebben
Egy szépségszalon marketing stratégiája: hogyan fejlődjünk.

Egy szépségszalon marketing stratégiája: hogyan fejlődjünk.

A szépségipar az egyik leggyorsabban fejlődő üzlet.  Évről évre növekszik a verseny a szépségiparban, és növekszik azon tényezők száma is, amelyek befolyásolják egy vállalkozás pozícióját a rangsorban. Ezért, ha szeretnél saját szépségszalont nyitni, és megvetni a lábadat ezen a piacon, akkor nem lesz olyan könnyű megvalósítani ezt a folyamatot,...

bővebben
Szépségszalon marketing – 2022-2023

Szépségszalon marketing – 2022-2023

Az elmúlt két év nem volt a legjobb időszak a legtöbb vállalkozó számára. A Covid-19-hez kapcsolódó korlátozások miatt az élelmiszer-szolgáltatás és a szépségipar sajnos súlyosan érintett.  Néhány szépségszalonnak és fodrásznak még végleg be is kellett zárnia.  A dolgok azonban mostanra javulóban vannak. A világ fokozatosan hozzászokik a modern...

bővebben
A szépségszalonok értékesítésének növelése: marketing és motiváció

A szépségszalonok értékesítésének növelése: marketing és motiváció

A szépségszalon sikeres elindításához elegendő a hely és a választék megfelelő kiválasztása, valamint a tervezési, reklámozási és személyzeti beruházások elvégzése. Az összes folyamat létrehozása és beállítása után azonban felmerül a kérdés. Hogyan lehet növelni egy szépségszalon eladásait? Bármely üzleti projektet profitszerzés céljából hoznak...

bővebben
Szépségszalon marketing: ötletek és példa

Szépségszalon marketing: ötletek és példa

Tervezi, hogy nyereséges vállalkozássá alakítja szépségszalonját? Mindenképpen szüksége van egy szépségszalon marketingtervre. Kompetensen megtervezett, kis induló beruházáson alapul, de rövid időn belül jó eredményt mutat szépségszalonja forgalmában. A helyes megközelítéssel biztos lehet szépségszalonjának sikerben. A statisztikák azt mutatják,...

bővebben
Hogyan népszerűsítsünk szépségszalont? Szépségszalon reklámozása

Hogyan népszerűsítsünk szépségszalont? Szépségszalon reklámozása

Széket és tükröket vásárolt, és a legjobb manikűrtermékeket. Tehát úgy néz ki, minden készen áll arra, hogy szépségszalonja meghozza első ügyfeleit.  Annak érdekében, hogy a látogatók áramlása ne "száradjon" ki, aktívan jelen is kell lennie szépségszalonjának az interneten.  Ebben a cikkben elmondom, hogyan hirdethet fodrászatot,...

bővebben
Hogyan lehet árat emelni egy szépségszalonban?

Hogyan lehet árat emelni egy szépségszalonban?

Annak érdekében, hogy ne veszítsük el a szépségszalon vendégeinket az árak emelkedésekor, szisztematikus munka áll előttünk. Ez a munka több lépésre bontható: Értesítse az ügyfeleket a jövőbeni frissítésekrőlIndokolja az áremelést;Zökkenőmentes átállás az új árakra 1. lépés. Figyelmeztesse a szépségszalon vendégeit az áremelésre Minél hamarabb...

bővebben
Szépségszalon nyitása. Hogyan indíts saját szépségipari vállalkozást?

Szépségszalon nyitása. Hogyan indíts saját szépségipari vállalkozást?

Egy saját szépségszalon vállalkozás elindítása soha nem könnyű feladat, ezt mindenki beláthatja. Nem elég csupán a szakmai tudás és a tapasztalat! Számos dolognak meg kell felelni és figyelembe venni, ha Ön is egy szépségipari vállalkozásba kezdene. Bizonyára több kérdés is felmerülhet Önben: Mi az első lépés a szépségszalon nyitásánál? Mennyi...

bővebben
Márka építése (új vagy régi) szilárd alapokra szépségszalonoknak (is)

Márka építése (új vagy régi) szilárd alapokra szépségszalonoknak (is)

Akár egy új vállalkozást hoz létre a semmiből, akár egy meglévő vállalatot életre hív, nagyobb hangsúlyt fektetve a márkára. A valóban kiemelkedő márka építése nem egyszerű feladat.  Bakó Krisztián: a szilárd alapokra épülő márka. Gondolkodnia kell azon, hogy hogyan kell kinéznie a márkájának, milyen érzéseket kelthet az emberekben, mit tehet...

bővebben
Mikor lesz elégedett a vendég egy szépségszalonban? A marketing is befolyásolja

Mikor lesz elégedett a vendég egy szépségszalonban? A marketing is befolyásolja

Többen hihetik azt, hogy a marketing, ezzel együtt a szépségszalon marketing is csak a reklámozásról, hirdetésről szól. Ez azonban nem így van, a marketingnek sok feladatot el kell látnia. Ilyen például a vendég elégedettsége is, melyet sok minden befolyásol. A környezet, a kiszolgálás, az árak: ezeket is mind a marketing határozza meg. A...

bővebben
Az árak megszabásának fontossága a szépségiparban: befolyásoló tényezők, bevezető ár, kedvezmények, áremelés

Az árak megszabásának fontossága a szépségiparban: befolyásoló tényezők, bevezető ár, kedvezmények, áremelés

A marketing feladata többek között az adott termék és szolgáltatás árának a megszabása is. Ez a szépségszalon marketingben is nagyon fontos szerepet játszik. Tudni kell, milyen árral indítsunk, ha egy újonnan nyílt szépségszalonról van szó, tudatosan kell alkalmazni a kedvezményeket és az áremelést is. Nem elég, ha csak kitaláljuk valamiről, hogy...

bővebben
Mennyit számít a jó reklám? Szépségszalon marketing tetoválóknak

Mennyit számít a jó reklám? Szépségszalon marketing tetoválóknak

A tetoválás manapság egy igen népszerű szépségipari ágazat, egyre többen és többen varratnak testükre valamilyen mintát. Ha tetoválásra adja az ember a fejét, jól át fogja gondolni kihez is menjen, hiszen egy egész életen át viselni fogja a mintát a bőrén, és egyértelműen minőségi munkát szeretne kapni, hogy a tetoválás valóban testének éke...

bővebben
A sikeres alakformáló, fogyasztó stúdió: meggyőzés a marketing eszközeivel

A sikeres alakformáló, fogyasztó stúdió: meggyőzés a marketing eszközeivel

A marketing egyik feladata a reklámozás, a piac kutatás és az árak meghatározása mellett a meggyőzés, a fogyasztók befolyásolása. A marketing szépségszalonoknak is egy nagyon fontos dolog, hiszen használni kell ezeket az eszközöket a siker érdekében. Egy fogyasztó stúdió esetében erősen kell alkalmazni a meggyőzés eszközét is. Az ügyfeleknek...

bővebben
Vendégkör kiépítése kezdő műkörmösként – szépségszalon marketing

Vendégkör kiépítése kezdő műkörmösként – szépségszalon marketing

Egy műkörös tanfolyam elvégzése után arra vágyik az ember, hogy minél hamarabb tudjon nyitni egy saját manikűrös szalont, és ki tudja építeni a vendégkörét. Kezdőként ez nem egyszerű, hiszen akinek már van egy jól bevált körmös szakembere, nem valószínű, hogy váltani fog, hiszen a vendégek bíznak a tapasztalatban és a jól ismert szakemberben....

bővebben
Miért sikertelen szépségszalonja? Az ok a rossz marketing is lehet

Miért sikertelen szépségszalonja? Az ok a rossz marketing is lehet

Ismerős Önnek az az érzés, hogy szinte vagyonokat költött arra, hogy szépségszalonját reklámozza, de nem járt sikerrel? A vendégek nem akarnak gyűlni, nem járnak vissza? A jó szakemberek és a minőségi szolgáltatások ellenére ez előfordulhat, ha rossz szépségszalon marketing eszközöket alkalmaz. Itt az ideje, hogy ez megváltozzon. Bemutatjuk a...

bővebben
3 dolog, amit mindenképpen tartson be kozmetikai szalonja marketingjében

3 dolog, amit mindenképpen tartson be kozmetikai szalonja marketingjében

A marketingnek a szépségiparban is óriási szerepe van, épp úgy, mint bármilyen szolgáltatás, üzlet vagy termék esetében. Az ügyfeleknek tudnia kell a létezéséről, meg kell őket győzni, miért válasszanak egy terméket vagy szalont. A szépségszalon marketing esetében egy adott szolgáltatást kell eladni a meglévő és a leendő vendégeknek. Van néhány...

bővebben
Hogyan szerezzen vendégeket fodrászüzletébe? Marketing szépségszalonoknak

Hogyan szerezzen vendégeket fodrászüzletébe? Marketing szépségszalonoknak

Egy új szalon elindítása nem könnyű feladat, főleg, hogy igen sok fodrász tevékenykedik a szépségiparban. Ha Ön is ez előtt a feladat előtt áll, ezt bizonyára tudhatja. Már az előkészületek is bonyolultak, hiszen meg kell lennie a megfelelő szakmai tudásnak, az elegendő tőkének, meg kell vásárolni, vagy kibérelni egy helyet a szalonnak, többféle...

bővebben
10 tipp a sikeres online marketinghez szépségszalonoknak

10 tipp a sikeres online marketinghez szépségszalonoknak

Nem akar beindulni vállalkozása? Egyszerűen nem gyűlnek a vendégek a szalonban? A probléma lehet, hogy a rossz, vagy az eddig egyáltalán nem alkalmazott marketingben keresendő. Lássuk, mit tud tenni ezért online, hogy a megfelelő marketinges módszerekkel meggyőzze a leendő vendégeket szalonja előnyeiről. 1. Honlap létrehozása Ha ezt még nem tette...

bővebben
A marketing márkaépítés, nem pedig reklámozás

A marketing márkaépítés, nem pedig reklámozás

Ha zavart eddig a marketing és a reklám közötti különbség, akkor nem vagy egyedül.  A felszínen úgy tűnik, hogy a marketing és a reklám szinonimák, két szóval felcserélhető módon leírhatja azt a folyamatot, amely segíti a vállalkozását több termék vagy szolgáltatás értékesítésében. Hatalmas különbség van a marketing és a reklám között, és ha...

bővebben
Miért fontos, hogy egy szépségszalon megtalálható legyen az interneten?

Miért fontos, hogy egy szépségszalon megtalálható legyen az interneten?

Mint minden szolgáltatásnak, terméknek, árunak, a szépségszalonoknak is szükségük van marketingre. Hiszen így lehet vonzani a vendégeket, így lehet eladni a szolgáltatásokat. Szépségszalon marketing szempontjából is nagyon fontos, hogy naprakész legyen. Ma már nem elég a szalon ablakába kihelyezett hirdetőtábla. Egy szépségszalon, legyen szó...

bővebben

Vedd fel velem a kapcsolatot
és kezdjük meg a közös munkát

Szépségszalon Marketing. Teljeskörű online jelenlét biztosítása szépségszalonoknak