teart-slider-bg
sárga hullám vonal
szürke kör háttér
Bakó Krisztián marketing
sárga hullám vonal
fehér négyzetek
narancs háromszög
sárga plussz jel
nagy sárga plussz jel
teart-slider alakzat3
narancs háromszög
átfogó népszerűsítése
Egy szépségszalon
az interneten

Nyereséges marketing.
Marketing szépségszalonok számára.

SZÉPSÉGSZALON MARKETING Blog

Szépségszalon marketing: ötletek és példa

Szépségszalon marketing: ötletek és példa

Tervezi, hogy nyereséges vállalkozássá alakítja szépségszalonját? Mindenképpen szüksége van egy szépségszalon marketingtervre. Kompetensen megtervezett, kis induló beruházáson alapul, de rövid időn belül jó eredményt mutat szépségszalonja forgalmában. A helyes megközelítéssel biztos lehet szépségszalonjának sikerben. A statisztikák azt mutatják,...

bővebben
Hogyan népszerűsítsünk szépségszalont? Szépségszalon reklámozása

Hogyan népszerűsítsünk szépségszalont? Szépségszalon reklámozása

Széket és tükröket vásárolt, és a legjobb manikűrtermékeket. Tehát úgy néz ki, minden készen áll arra, hogy szépségszalonja meghozza első ügyfeleit.  Annak érdekében, hogy a látogatók áramlása ne "száradjon" ki, aktívan jelen is kell lennie szépségszalonjának az interneten.  Ebben a cikkben elmondom, hogyan hirdethet fodrászatot,...

bővebben
Hogyan lehet árat emelni egy szépségszalonban?

Hogyan lehet árat emelni egy szépségszalonban?

Annak érdekében, hogy ne veszítsük el a szépségszalon vendégeinket az árak emelkedésekor, szisztematikus munka áll előttünk. Ez a munka több lépésre bontható: Értesítse az ügyfeleket a jövőbeni frissítésekrőlIndokolja az áremelést;Zökkenőmentes átállás az új árakra 1. lépés. Figyelmeztesse a szépségszalon vendégeit az áremelésre Minél hamarabb...

bővebben
Szépségszalon nyitása. Hogyan indíts saját szépségipari vállalkozást?

Szépségszalon nyitása. Hogyan indíts saját szépségipari vállalkozást?

Egy saját szépségszalon vállalkozás elindítása soha nem könnyű feladat, ezt mindenki beláthatja. Nem elég csupán a szakmai tudás és a tapasztalat! Számos dolognak meg kell felelni és figyelembe venni, ha Ön is egy szépségipari vállalkozásba kezdene. Bizonyára több kérdés is felmerülhet Önben: Mi az első lépés a szépségszalon nyitásánál? Mennyi...

bővebben
Márka építése (új vagy régi) szilárd alapokra szépségszalonoknak (is)

Márka építése (új vagy régi) szilárd alapokra szépségszalonoknak (is)

Akár egy új vállalkozást hoz létre a semmiből, akár egy meglévő vállalatot életre hív, nagyobb hangsúlyt fektetve a márkára. A valóban kiemelkedő márka építése nem egyszerű feladat.  Bakó Krisztián: a szilárd alapokra épülő márka. Gondolkodnia kell azon, hogy hogyan kell kinéznie a márkájának, milyen érzéseket kelthet az emberekben, mit tehet...

bővebben
Mikor lesz elégedett a vendég egy szépségszalonban? A marketing is befolyásolja

Mikor lesz elégedett a vendég egy szépségszalonban? A marketing is befolyásolja

Többen hihetik azt, hogy a marketing, ezzel együtt a szépségszalon marketing is csak a reklámozásról, hirdetésről szól. Ez azonban nem így van, a marketingnek sok feladatot el kell látnia. Ilyen például a vendég elégedettsége is, melyet sok minden befolyásol. A környezet, a kiszolgálás, az árak: ezeket is mind a marketing határozza meg. A...

bővebben
Az árak megszabásának fontossága a szépségiparban: befolyásoló tényezők, bevezető ár, kedvezmények, áremelés

Az árak megszabásának fontossága a szépségiparban: befolyásoló tényezők, bevezető ár, kedvezmények, áremelés

A marketing feladata többek között az adott termék és szolgáltatás árának a megszabása is. Ez a szépségszalon marketingben is nagyon fontos szerepet játszik. Tudni kell, milyen árral indítsunk, ha egy újonnan nyílt szépségszalonról van szó, tudatosan kell alkalmazni a kedvezményeket és az áremelést is. Nem elég, ha csak kitaláljuk valamiről, hogy...

bővebben
Mennyit számít a jó reklám? Szépségszalon marketing tetoválóknak

Mennyit számít a jó reklám? Szépségszalon marketing tetoválóknak

A tetoválás manapság egy igen népszerű szépségipari ágazat, egyre többen és többen varratnak testükre valamilyen mintát. Ha tetoválásra adja az ember a fejét, jól át fogja gondolni kihez is menjen, hiszen egy egész életen át viselni fogja a mintát a bőrén, és egyértelműen minőségi munkát szeretne kapni, hogy a tetoválás valóban testének éke...

bővebben
A sikeres alakformáló, fogyasztó stúdió: meggyőzés a marketing eszközeivel

A sikeres alakformáló, fogyasztó stúdió: meggyőzés a marketing eszközeivel

A marketing egyik feladata a reklámozás, a piac kutatás és az árak meghatározása mellett a meggyőzés, a fogyasztók befolyásolása. A marketing szépségszalonoknak is egy nagyon fontos dolog, hiszen használni kell ezeket az eszközöket a siker érdekében. Egy fogyasztó stúdió esetében erősen kell alkalmazni a meggyőzés eszközét is. Az ügyfeleknek...

bővebben
Vendégkör kiépítése kezdő műkörmösként – szépségszalon marketing

Vendégkör kiépítése kezdő műkörmösként – szépségszalon marketing

Egy műkörös tanfolyam elvégzése után arra vágyik az ember, hogy minél hamarabb tudjon nyitni egy saját manikűrös szalont, és ki tudja építeni a vendégkörét. Kezdőként ez nem egyszerű, hiszen akinek már van egy jól bevált körmös szakembere, nem valószínű, hogy váltani fog, hiszen a vendégek bíznak a tapasztalatban és a jól ismert szakemberben....

bővebben
Miért sikertelen szépségszalonja? Az ok a rossz marketing is lehet

Miért sikertelen szépségszalonja? Az ok a rossz marketing is lehet

Ismerős Önnek az az érzés, hogy szinte vagyonokat költött arra, hogy szépségszalonját reklámozza, de nem járt sikerrel? A vendégek nem akarnak gyűlni, nem járnak vissza? A jó szakemberek és a minőségi szolgáltatások ellenére ez előfordulhat, ha rossz szépségszalon marketing eszközöket alkalmaz. Itt az ideje, hogy ez megváltozzon. Bemutatjuk a...

bővebben
3 dolog, amit mindenképpen tartson be kozmetikai szalonja marketingjében

3 dolog, amit mindenképpen tartson be kozmetikai szalonja marketingjében

A marketingnek a szépségiparban is óriási szerepe van, épp úgy, mint bármilyen szolgáltatás, üzlet vagy termék esetében. Az ügyfeleknek tudnia kell a létezéséről, meg kell őket győzni, miért válasszanak egy terméket vagy szalont. A szépségszalon marketing esetében egy adott szolgáltatást kell eladni a meglévő és a leendő vendégeknek. Van néhány...

bővebben

Vedd fel velem a kapcsolatot
és kezdjük meg a közös munkát