Annak érdekében, hogy ne veszítsük el a szépségszalon vendégeinket az árak emelkedésekor, szisztematikus munka áll előttünk.

Ez a munka több lépésre bontható:

  1. Értesítse az ügyfeleket a jövőbeni frissítésekről
  2. Indokolja az áremelést;
  3. Zökkenőmentes átállás az új árakra

1. lépés. Figyelmeztesse a szépségszalon vendégeit az áremelésre

Minél hamarabb figyelmezteti vendégeit az áremelésekre, annál jobb. 

Idővel az emberek hozzászoknak ahhoz, hogy felismerjék szépségszalon szolgáltatásaik új árait, és nem fognak megdöbbenni.

Az új árakra való zökkenőmentes átmenet lehetővé teszi a szépségszalon vendégek 95-96% -ának megtartását.

Ha márciusban vagy áprilisban tervezi az árak emelését, akkor már januárban kezdje el riasztani az ügyfeleket. 

Legalább 2 hónappal korábban kell értesíteni vendégkörét, hogy áremelést tervez.

Válassza ki az összes lehetséges csatornát az információszolgáltatáshoz: SMS -ek, e -mail hírlevelek, akár levelezőlisták, de tapasztalataim alapján azt szoktam javasolni a szépségszalon tulajdonosoknak, hogy személyesen a kezelés alatt beszéljenek a vendégekkel.

Személyesen a kezelés alatt beszélgessen az áremelésről
Személyesen a kezelés alatt beszélgessen az áremelésről

 A cél az, hogy minden ügyfél tisztában legyen a közelgő áremeléssel.

Feltétlenül írja le, hogy mennyit emelkednek az árak és mikortól.

Tapasztalataim azt mutatják, hogy a legjobb, ha egyszerre több csatornát használunk. 

Egy bevált módszer még az is,, hogy minden ügyfélnek borítékot adunk, amely tájékoztató jellegű szórólapot tartalmaz. Így a vásárlók tudatossága jelentősen megnőtt.

2. lépés. Minden esetben indokolja az áremelést

Az ügyfél felé irányuló minden fellebbezésnek meg kell lennie az okának, legyen az promóció vagy különleges ajánlat. Az ár emelésének még inkább indokoltnak kell lennie.

Bármi oka lehet – belső vagy külső.

Belső ok. A mestert kiképezték, megnyert egy versenyt, megemelte a szintjét, és most drágább a szolgáltatás költsége.

Külső ok. A válság miatt az alapanyagok árainak emelkedése, a szállítók és ennek megfelelően a szolgáltatások ára is emelkedett.

Mondja el ügyfeleinek:

„A szépségiparban használatos alapanyagok ára ismét emelkedett. 

Ezért kénytelenek vagyunk megemelni a szépségszalon szolgáltatások árait, hogy azonos minőségű szolgáltatást nyújtsunk Önnek ”.

Törődjön az ügyfelekkel, és magyarázza el az áremelés okait. 

3. lépés. Sima átmenet

Az ügyfelek figyelmeztetése után elkezdheti emelni az árakat.

Szépségszalon vendégei megszokják az új árakat, és pszichológiailag készen állnak a teljes költség kifizetésére.

Mi a teendő most:

  1. Gondoljon arra, mikor tervezi az árak emelését a szépségszalonban;
  2. 1-2 hónappal előre figyelmeztesse ügyfeleit;
  3. Simán vigye át a vendégeit új árakra 1-2 hónapon belül.

Amennyiben segítségre lenne szüksége, vegye fel a kapcsolatot velem.