„Számomra elképesztő, hogy egyes szalonok hogyan képesek „életben” maradni – és személyesen is ismerek ilyen példákat – amelyek véletlenszerűen működnek.
Szerencsés – nem szerencsés. Ha bejön a szolgáltatás, az jó. Ha nem – akkor nem. Én mindig szívesebben készítek tervet még egy utazás előtt is. Ezért szépségszalon marketinggel foglalkozó csapatom és jómagam negyedévente ülésezik, hogy megvitassuk, elkészítsük vagy módosítsuk a marketing terveket.
Biztos vagyok abban, hogy a tervezés hatékonysága jelentős, ha nem egy ember, hanem egy csapat dolgozik rajta.
Még azok a szépségszalon tulajdonosok is, akik több éve foglalkoznak üzleti tevékenységgel, több tucat tematikus könyvet elolvastak és több üzleti képzést is elvégeztek, a marketingterv elkészítésének szükségessége kábulatba sodorja őket. És nem azért, mert nem értik miért, hanem azért, mert a feladat nagyszabásúnak és alapvetőnek tűnik, és nem világos, hogy melyik oldalról kell megközelíteni.
Szolgáltatásaim röviden
1. Van már weboldalad?
Ebben az esetben SEO beállítás, szövegelemzés, kulcsszavak megfelelő arányú elhelyezése. Amennyiben még nem rendelkezel weboldallal, elkészítjük!
2. Konkurencia elemzés
3. Keresőmarketing
5. Számos releváns közösségi oldal létrehozása (nem csupán a Facebook létezik) és tartalommal való megtöltése, menedzselése
(SEO cikkírás, tartalomírás, kereső-optimalizált szövegírás – ahogy a Google szereti)
6. Google helyezés javítása
(Brand, magyarul márka, olyan név, fogalom, jel, szimbólum, amely az eladót vagy az eladandó terméket, szolgáltatást azonosítja, illetve azokat piaci versenytársaitól megkülönbözteti.) Nagyon fontos!
Szépségszalonoknak névjegykártya, reklámtábla, molinó, szórólap, tervezés és teljeskörű nyomdai szolgáltatás
És a marketing praktikák alkalmazása, amit 20 év alatt tanultam meg és sikeresen alkalmazom